vrijdag 26 maart 2021

Zekerheid door Dividend Aristocrats

Binnen het dividendbeleggen heb je ook weer tal van vormen van beleggen en investeren. Je kunt beleggen in Amerikaanse dividendaandelen, maar ook inspelen op groei in dividend en ondertussen genieten van de vaste uitkeringen. Zodoende genereer je een vast inkomen per jaar en ook soms per maand. Het is bij dividendbeleggen fijn om extra zekerheden te verkrijgen, want je weet simpelweg niet wat er met een bedrijf en het bijhorende dividend gaat gebeuren. Echte garanties krijg je niet, maar door in Dividend Aristocrats te beleggen toch zeker wel wat meer dan gemiddeld! Want Dividend Aristocrats vormen een veelbelovende belegging Naast dat deze bedrijven veel respect ontvangen, mag je er ook nog eens op rekenen dat ze loyaal hun dividend zullen blijven verhogen.



Uitleg over Dividend Aristocrats

Dividend Aristocraten zijn een selectie bedrijven die al meer dan 25 jaar hun dividenduitkering verhoogd hebben. Dat verhogen is een belangrijke voorwaarde om vermeld te worden in de begeerde lijst van Dividend Aristocrats in Amerika. Hier in Nederland kennen we ze ook, al telt hier een verhoging in dividend van ongeveer 15 jaar op een rij. Door de uitkering van het dividend toe te laten nemen krijgen beleggers vertrouwen in het bedrijf en het bedrijf in kwestie verbindt aandeelhouders aan zich. In de Verenigde Staten van Amerika is beleggen in dividend normaal en wordt het gebruikt als pensioen, want een pensioen zoals wij dat kennen, kennen ze in Amerika niet. Dividend Aristocrats zijn een solide, sterke en gezonde basis om vermogen in veilig te stellen. Door elke maand meer aandelen te kopen groeien zowel de portefeuille als het dividend.

Dividend Aristocrats voordelen en nadelen

Het mag meer dan duidelijk zijn dat Dividend Aristocrats voordelen te bieden hebben aan beleggers. Een groot en mooi voordeel is dat je vrij zeker bent dat er op vaste momenten dividend aan je overgemaakt zal worden. Door je portefeuille uit te blijven breiden kun je na een aantal jaar passieve inkomsten genereren met deze aandelen. De optie dat een bedrijf haar dividend niet verhoogt is er vrijwel niet, want het bedrijf in kwestie wordt dan niet meer gezien als Dividend Aristocrat. Nadelig aan Dividend Aristocrats is dat de aandelen zeer hoog gestegen zijn en naar verhouding zeker in het begin weinig dividend uitkeren. Tip: geef het dividend de ruimte en de tijd voor het voldoende gegroeid is om een meerwaarde te zijn. Voor investeerders die jong beginnen en nog volop de tijd hebben mogen aandelen van Dividend Aristocrats niet ontbreken.

Voorbeelden van Dividend Aristocrats

Uiteraard kun je er voor kiezen een deel van je portefeuille te vullen met dergelijke Dividend Aristocrats. Dividend Aristocrats uit de VS genieten zeer de voorkeur, omdat dan met meer vertrouwen van te bevestigen is dat ze hun dividend zullen blijven vergroten. Amerikaanse Dividend Aristocrats zijn bedrijven die al geruime tijd dividend hebben verhoogd. Dan gaat een minimum van 25 jaar op en veel bedrijven al meer dan 50 jaar. Bij meer dan 50 jaar op een rij een dividendverhoging spreken we van Dividend Kings en mag je van nog meer zekerheid uitgaan. Voor de volledigheid zetten we wat Dividend Aristocrats in een overzicht: Starbucks, McDonalds, IBM, Chevron, AT&T, Abbvie, ExxonMobil, Amcor, PepsiCo, Cardinal Health, 3M, Coca-Cola, McCormick, Nucor, General Dynamics, Johnson&Johnson, Colgate-Palmolive, Sysco, Procter&Gamble, Emmerson, Hormel, Air Products, Lowe’s, Walmart, BD en Roper Technologies.

Conclusie

Voor veel beleggers is zekerheid er prettig. Met die zekerheid doelen ze op de uitbetaling van dividend. Door een terugkerend dividend kan de belegger werken aan een passief inkomen per jaar of zelfs per maand. Dividend Aristocrats zijn multinationals die al minstens 25 jaar achter elkaar dividend hebben verhoogd en daarmee beleggers zekerheid kunnen bieden die voor de meeste andere bedrijven niet opgaat. Deze bedrijven zijn een goede aanvulling op je beleggingen omdat je vol vertrouwen kan zeggen dat dit dividend de rest van je leven door zal lopen. Aandelen van Dividend Aristocrats en Kings (bij 50 jaar of meer) zijn vaak wel prijzigere aandelen om mee te starten, maar elke toekomstgerichte dividendbelegger kan even goed uitkijken naar mogelijk nieuwe Dividend Aristocrats op de lijst.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Investeren in cryptocurrencies

Cryptovaluta is al tijden niet meer weg te denken. Inmiddels zijn er al tienduizenden soorten van deze valuta ontworpen. Steeds meer en meer...